Maand 3 van de 5 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu Maand 3 van de 5 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu

Maand 3 van de 5

Blijf op de hoogte en volg

08 Augustus 2014 | Griekenland, Kreta

Zo, het is weer tijd voor een nieuw reisverslag. De 3e maand zit er ook al weer op. Wat gaat de tijd toch snel zullen we dan maar zeggen. De maand van het bezoek kan ik wel zeggen. Pap en mam die me zijn wezen bezoeken voor een paar daagjes, waar ik ontzettend naar uitkeek en super leuke dagen waren. Eindelijk echt wat kunnen zien van het eiland en dat ook nog samen, een mini vakantie voor ons 3e. En dan ook nog het bezoek van mijn lieve schat Jordie, waar ik na al die weken ook heeeel erg naar uit keek. En ook wij hebben een top week samen gehad! Missing someone is a part of loving them. If you're never apart, you'll never really know how strong your love is, zullen we dan maar zeggen he.
Dit was dan wel de maand van de bezoeken maar ook de maand van het afscheid nemen, dat van pap mam en Jordie natuurlijk maar ook van 2 hele lieve vriendinnetje hier! voor Mariska en Evelyn was het al tijd om weer in te pakken en naar huis te gaan. Hun stage zit er al op, deze 2 meisjes zijn echt toppers voor me geworden! Ben blij dat ik hun heb leren kennen hier op stage dus dan is het niet leuk om ze weg te zien gaan maar gelukkig zit ik hier nog met 2 andere schatten van meiden waar ik de laatste andere halve maand mee ga knallen.

verder zitten we nogsteeds in hetzelfde huisje alleen helemaal opnieuw ingericht na het vertrek van Evelyn en Mariska.

We hebben de vlucht terug ook geboekt! Het staat eindelijk vast! 20 september om 9.20 vertrek ik weer terug naar het koude Nederland om weer al mijn lieve vrienden en familie te zien! Nog 6 weken te gaan, nog 6 weken knallen! Lets do it und remember better days are coming sooon!

Tot de volgende keer!

  • 08 Augustus 2014 - 22:40

    Mama:

    Ja meid nog ff knallen. We gaan alvast beginnen met aftellen. Vergeet niet te genieten van het mooie Kreta en het lekkere weer! Love you and see you soon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2014

Maand 4 van de 5

08 Augustus 2014

Maand 3 van de 5

01 Juli 2014

Maand 2 van de 5!

31 Mei 2014

Maand 1 van de 5!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 2132

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: