Maand 4 van de 5 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu Maand 4 van de 5 - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu

Maand 4 van de 5

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2014 | Griekenland, Kreta

Zo daar zitten we dan, maand 4 is voorbij! Al 4 maanden lang zit ik hier in het prachtige en vooral zonnige Kreta. Raar om je eigen dat te beseffen dat het bijna al het einde is van je stage. Waar je al zoveel in hebt meegemaakt, zoveel ups en downs met elkaar hebt gehad. Zoveel leuke momenten maar ook momenten dat we er allemaal even helemaal doorheen zaten en niet konden wachten totdat we weer naar huis mochten.
Nu we echt in de laatste weken zitten begint ook echt het aftellen voor me, we hebben hier in ons 'huisje' een aftelkalender gemaakt toen we ermee begonnen moesten we nog 48 dagen en daarvan zijn er ondertussen nog maar 18 dagen over. De tijd gaat stiekem toch wel snel hoor. Al moet ik zeggen dat ik nu toch wel echt verlang naar mijn eigen bedje thuis, mijn lieve vriendje, mijn familie en natuurlijk mijn vriendinnen. Het is lang genoeg geweest hier! Maar nog even volhouden, die laatste weken nog even knallen en dan zit het er echt officieel op.
Opzich ben ik wel gewend geraakt aan het mooie weer hier, elke dag lekker 30 graden tijdens het werk ons eigen helemaal kapot zweten en klagen dat we het te warm vinden. Geen druppel regen, als we dadelijk weer terug in het koude kikkerland zijn denk ik dat we toch spijt van hebben dat we het hier zovaak te warm hebben genoemd haha.

Op het werk is het nogsteeds druk, er zijn natuurlijk dagen bij dat je niet zoveel te doen hebt maar over het algemeen ben je toch bijna elke dag bijna heel de dag aan het behandelen. Dit vind ik zeker fijn zodat de tijd ook wat sneller voorbij gaat en ben ten slotte toch hier gekomen om te behandelen. Als er niet veel opstaat worden we op pad gestuurd om te promoten en hier zijn we alle 3 helemaal klaar mee. Dit willen we nooit meer doen/zien/horen als we thuis komen!

Verder leven we nogsteeds in hetzelfde 'huisje'. Alleen hebben we het groot deel vebouwd toen Evelyn en Mariska naar huis zijn gegaan, die nu ook alweer 1 maand weg zijn. De lek is nogsteeds aanwezig en de schimmel ook dus dit is niet echt verbeterd maar nog maar ff!

Dit was mijn laatste reisverslag uit Kreta, de volgende zal zijn als ik weer lekker thuis ben!

Dus tot snel, byeeeeeeeeeee xxx

  • 04 September 2014 - 15:58

    Opa Otto:

    Hallo Ragna, ik ben blij dat je toch ook wel weer naar huis wilt komen, ik dacht even die zijn we kwijt.
    Hou je taai de laatste paar weken .

  • 04 September 2014 - 16:03

    Oma Ilja:

    Hoi Ragna, als ik dit verslag lees zijn het zelfs nog maar 15 dagen te gaan voor jou, en dan is het waarschijnlijk ook gedaan met de zon. Het is je overigens gelukt om de zon naar ons vakantie adres in Oostenrijk te sturen. We zien mekaar weer gauw! Goede thuisreis. Liefs en een dikke knuffel van Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2014

Maand 4 van de 5

08 Augustus 2014

Maand 3 van de 5

01 Juli 2014

Maand 2 van de 5!

31 Mei 2014

Maand 1 van de 5!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 804
Totaal aantal bezoekers 2133

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: