Maand 1 van de 5! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu Maand 1 van de 5! - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van ragnavogels - WaarBenJij.nu

Maand 1 van de 5!

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2014 | Griekenland, Kreta

Ik had nooit verwacht dat dit zo moeilijk ging worden, het afscheid nemen op het vliegveld vond ik echt verschrikkelijk. Maar daarna toen we hier aankwamen besefte ik pas echt goed dat ik 5 maanden weg ben, en dit was een heel moeilijk moment voor mij. De eerste avond was ik er zelfs beetje ziek van kreeg geen hap door mijn keel. Nu we al wat verder zijn gaat het gelukkig een stuk beter! Ik mis thuis met al mijn vrienden en vriendinnen nog steeds super erg natuurlijk maar ik heb het hier ook goed naar mijn zin.

We kwamen bij het hotel aan en werden meteen gewezen naar onze verblijfplaats voor de komende 5 maanden, ik had me er erg op ingesteld dat ik er niet veel van moest verwachten en dat het klein en redelijk vies zou zijn dus het viel best mee. Toen we binnen kwamen was het inderdaad waar ik me op in had gesteld, klein niet erg schoon maar toen we wat beter gingen kijken bleek er een grote lek boven mijn bed te zitten dus heel mijn bed was al helemaal nat voordat ik er überhaupt in had geslapen, dus hier baalde we allemaal heel erg van :(
Nu zijn ze aan het regelen dat we worden overgeplaatst naar een andere kamer want het is niet goed voor onze gezondheid om in een lek te slapen!

Onze werktijden hier zijn altijd van 12 tot 7 uur! Behalve als we moeten promoten, op begin was het al erg druk in de spa de eerste werkdag stonden we met z'n al helemaal volgepland maar nu is het al tijdje wat rustiger en dit betekent dat er elke morgen 1 iemand vroeg moet opstaan om te gaan promoten om mensen binnen te halen. Dit betekent wel dat we elke dag redelijk vol staan gepland en genoeg te doen hebben hier. Nu omdat het nog wat rustiger is hebben we ook vaker met 2 of 3 dagen vrij maar over een tijdje moeten we gewoon standaard 6 dagen werken 1 dag vrij, en die dag vrij ben je waarschijnlijk alleen..

Verder mis ik thuis nog steeds best wel erg, nu merk je pas goed wat er thuis wel allemaal niet voor je gedaan word. Nu moet je zelf wassen, boodschappen doen en ga zo maar door. En ondertussen ook nog eens op je geld letten! Het gaat allemaal wel goed maar ben blij als ik dadelijk thuis ben en er ook weer wat voor me gedaan word haha.

Het stappen hier is ook heel leuk! Meestal gaan we na Cherso en daar kennen we nu ondertussen al paar barmannen en vrouwen dus de gratis shotjes en cocktails krijgen we genoeg, waar ik helemaal geen problemen mee heb. Maar was het aller gaafste is wat ik tot nu toe hier heb ik gedaan is het bungee jumpen samen met Mariska! Dat ga ik nooit meer vergeten.

Dit was mijn 1e reisverslag, tot de volgende keer allemaal!




  • 31 Mei 2014 - 11:21

    Papa En Mama:

    Hoi meid, het was een heftige eerste maand, maar je hebt je er goed doorheen geslagen. We zijn trots op je. Tot over 3 weekjes. Kusjes !

  • 31 Mei 2014 - 12:48

    "schoonmoeder" :-):

    Heeeee Ragna,

    Leuk om te lezen, je eerste reisverslag!!
    De eerste maand van wennen zit erop.
    Hopelijk leer je nog veel, geniet je nog veel en doe je nog veel.
    Heel veel groetjes en liefs van ons!!
    xxx

  • 31 Mei 2014 - 14:30

    Oma Ilja En Opa Otto:

    Hoi Ragna,

    Heftig hé zo'n eerste maand. Maar we hebben wel gehoord en gezien, dat er ook wel veel leuks te beleven valt. Door veel te werken gaat de tijd vlugger en leer je natuurlijk ook veel. Wij missen jou ook. Blijf ons op de hoogte houden van je belevenissen. Daar smullen we van. Groetjes en xxxx

  • 31 Mei 2014 - 18:00

    Oma Bakel:

    Fijn om je verslag te lezen. De eerste maand zit er op en heb je goed doorstaan. Rest lukt ook vast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 September 2014

Maand 4 van de 5

08 Augustus 2014

Maand 3 van de 5

01 Juli 2014

Maand 2 van de 5!

31 Mei 2014

Maand 1 van de 5!

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 2137

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: